Mēnešalga:
no 3774,00 EUR
Valsts pārvalde
Atrašanās vieta:
Talsu novada pašvaldības Centrālā pārvalde, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads

Pretendentiem jāpiesakās līdz

TNP LOGO

Talsu novada pašvaldība (reģistrācijas numurs 90009113532)
izsludina atklātu konkursu uz Talsu novada pašvaldības
Izpilddirektora/-es amatu (profesijas kods 1112 38)

Pienākumi:

  • organizēt un vadīt pašvaldības administratīvo darbu, funkciju izpildi, nodrošinot darba nepārtrauktību, lietderību un tiesiskumu;
  • koordinēt un kontrolēt padotībā esošo iestāžu un to vadītāju darbu;
  • organizēt domes lēmumu, domes izdoto saistošo noteikumu un citu normatīvo aktu, domes priekšsēdētāja, viņa vietnieku rīkojumu izpildi;
  • domes noteiktajā kārtībā, rīkoties ar pašvaldības mantu un finanšu resursiem, slēgt saimnieciskus darījumus ar juridiskām un fiziskām personām, pārraudzīt iepirkumu organizēšanu pašvaldības administrācijā;
  • nodrošināt pašvaldības administrācijas finanšu, personāla un citu resursu lietderīgu izmantošanu;
  • organizēt teritorijas attīstības programmas projekta, teritorijas plānojuma projekta un budžeta projekta izstrādāšanu, kā arī saimnieciskā un publiskā gada pārskata sagatavošanu;
  • organizēt iestāžu budžeta pieprasījumu izstrādi un iesniegt tos domes priekšsēdētājam;
  • izdot administratīvos aktus un rīkojumus pašvaldības darba organizācijas jautājumos, izdot pilnvaras, parakstīt līgumus un citus juridiskos dokumentus atbilstoši pašvaldības nolikumam;
  • pārstāvēt pašvaldības intereses un veicināt sadarbību ar dažādām institūcijām vietējā, reģionālā, valsts un starptautiskā mērogā;
  • regulāri sniegt domei pārskatu par savu pienākumu izpildi un darbību;
  • veikt citus pienākumus, kas paredzēti spēkā esošajos normatīvajos aktos, domes lēmumos.

Prasības:

  • augstākā izglītība (vēlams vadības, ekonomikas, finanšu, tiesību zinību, inženierzinātņu vai tehnoloģiju jomā);
  • vismaz piecu gadu vadības pieredze pēdējo 15 gadu laikā;
  • amata kompetencei atbilstošo normatīvo aktu pārzināšana;
  • zināšanas par valsts pārvaldes, t.sk. pašvaldības darbības principiem;
  • zināšanas un izpratne par kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem;
  • pašvaldības administratīvo procesu un lēmumu pieņemšanas gaitas pārzināšana;
  • izpratne par pašvaldības iestāžu darba organizēšanu un kapitālsabiedrību pārvaldību;
  • pieredze organizācijas budžeta plānošanā un tā izpildes kontrolē;
  • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un angļu valodas un/vai citas ES oficiālās valodas prasme profesionālai darbībai nepieciešamajā apjomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
  • pieredze pārmaiņu vadībā;
  • derīgs drošs elektroniskais paraksts;
  • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Sagaidām personību, kurai piemīt:

  • orientācija uz attīstību, spēja pieņemt lēmumus, izvērtējot informāciju un uzņemties atbildību;
  • prasme vadīt un organizēt komandas darbu, lai nodrošinātu pašvaldības mērķu sasniegšanu;
  • labas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes;
  • analītiska un konceptuāla domāšana, spēja argumentēti paust savu viedokli;
  • pozitīvisms, stratēģisks skatījums, proaktīva un inovatīva pieeja procesu uzlabošanā;
  • tolerance, ētiskums un augsta atbildības izjūta;
  • teicamas digitālās prasmes (MS Office), prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem un informācijas komunikāciju tehnoloģijām.

Piedāvājam:

  • iespēju ieguldīt un attīstīt savu profesionalitāti mūsdienīgā un dinamiskā darba vidē;
  • mēnešalgu no 3774,00 EUR pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas.

Iesniedzamie dokumenti atbilstoši nolikuma prasībām:

  • dzīves darba gaitu apraksts (Curriculum Vitae), kurā tostarp iekļauta informācija par: vadības apjomu (vadīto darbinieku skaitu) katrā no minētajām darba vietām; personām, no kurām Komisija var iegūt atsauksmes par kandidāta iepriekšējo darba pieredzi;
  • motivācijas vēstule (pretendenta redzējums par pašvaldības darba organizāciju, pārvaldības vīzijas un prioritāšu izklāsts (apjoms ne vairāk kā divas A4 lapas));
  • apliecinājums (saskaņā ar Nolikuma 1. pielikumu);
  • augstāko izglītību apliecinošu dokumentu atvasinājumus;
  • dokumentu atvasinājumus, kas apliecina pēdējo piecu gadu laikā apgūtās apmācības vai izglītības programmas (vismaz 8 stundu apmērā), kas atbilst Izpilddirektora amata pienākumu izpildei.

Pieteikumu ar norādi Konkursam uz Talsu novada pašvaldības Izpilddirektora amatu” iesniegt līdz 2025. gada 21. decembrim:

  • nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vakances@talsi.lv;
  • nosūtot pa pastu, norādot adresātu – Pašvaldība, Administratīvais departaments, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201;
  • slēgtā aploksnē, ievietojot to pie Pašvaldības ārdurvīm novietotajā pasta kastē, norādot adresātu – Talsu novada pašvaldība, Administratīvais departaments, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201;

Pa pastu iesūtītam vai personīgi iesniegtam pieteikumam jābūt personīgi parakstītam, savukārt elektroniskā pasta adresē iesūtītam pieteikumam jābūt parakstītam ar drošu elektronisko parakstu.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti dalībai konkursa otrajā kārtā.

Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir Talsu novada pašvaldība, Kareivju iela 7, Talsi, Talsu novads, LV-3201, tālruņa numurs +37163232110.

Pretendentiem jāpiesakās līdz