Talsu novadā no Upesgrīvas līdz Rojai atjaunos reģionālā autoceļa Tukums–Ķesterciems–Mērsrags–Kolka (P131) (51,90.-71,20. km) segumu, darbus uzsāka 7. maijā. No Upesgrīvas līdz Kaltenei tiks ieklāta asfaltbetona dilumkārta, tostarp no Upesgrīvas līdz Valgalciemam būs izbūvēts eksperimentālais posms, zem asfaltbetona kārtas izbūvējot ar bitumenu stabilizētā materiāla kārtu. Savukārt posmā no Kaltenes līdz Rojai segums tiks atjaunots ar virsmas apstrādi. Ar bitumenu stabilizēti materiāli ir…
Talsu novadā no Upesgrīvas līdz Rojai atjaunos reģionālā autoceļa Tukums–Ķesterciems–Mērsrags–Kolka (P131) (51,90.-71,20. km) segumu, darbus uzsāka 7. maijā. No Upesgrīvas līdz Kaltenei tiks ieklāta asfaltbetona dilumkārta, tostarp no Upesgrīvas līdz Valgalciemam būs izbūvēts eksperimentālais posms, zem asfaltbetona kārtas izbūvējot ar bitumenu stabilizētā materiāla kārtu. Savukārt posmā no Kaltenes līdz Rojai segums tiks atjaunots ar virsmas apstrādi. Ar bitumenu stabilizēti materiāli ir nesaistīti materiāli, kas apstrādāti ar bitumenu (emulsiju vai putu bitumenu), lai uzlabotu izturību un ilgmūžību. Citās valstīs BSM lieto pamata nesošajās kārtās – zem asfaltbetona seguma. Latvijā šāda tehnoloģija līdz šim nav pielietota, taču, ja…