SIA „Talsu ūdens” ievieš jaunu telefoncentrāli un informatīvo tālruņa numuru

Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti, SIA „Talsu ūdens” ir ieviesusi jaunu, modernu telefoncentrāli. Līdz ar to mainīts arī informatīvais tālruņa numurs turpmāk klienti aicināti zvanīt pa tālruni +37129003300.

Pārejas periodā būs iespējams sazināties arī, zvanot uz iepriekšējo tālruņa numuru +37163222216, kas automātiski tiks pāradresēts uz jauno sistēmu.

Sazinoties ar jauno telefoncentrāli, klientiem būs iespēja ātri un ērti izvēlēties nepieciešamo pakalpojumu, nospiežot attiecīgo ciparu savā telefonā:

  • 1 – ziņot par avāriju;
  • 2 – informācija par norēķiniem un skaitītāju maiņu;
  • 3 – pieteikt līguma slēgšanu vai asenizācijas pakalpojumu;
  • 4 – nodot skaitītāja rādījumus jebkurā diennakts laikā;
  • 5 – sazināties par citiem jautājumiem.

Īpaši izceļama ir iespēja nodot skaitītāja rādījumus ārpus ierastā darba laika pakalpojums ir pieejams 24 stundas diennaktī.

Rādījumus iespējams iesniegt katru mēnesi no 25. datuma līdz mēneša pēdējai dienai. Pēc izvēles “4” nospiešanas jānosauc šāda informācija: adrese (iela, mājas un/vai dzīvokļa numurs, pilsēta vai pagasts), klienta vārds un uzvārds, kā arī aktuālais skaitītāja rādījums. Pēc tam zvanu var pārtraukt — dati tiks automātiski reģistrēti.

Jaunā telefoncentrāle ieviesta, jo iepriekšējā sistēma bija tehnoloģiski novecojusi un nespēja nodrošināt mūsdienu prasībām atbilstošu apkalpošanu. Tagad iespējama efektīvāka zvanu plūsmas pārvaldība, tiek nodrošināti zvanu ieraksti un kontrole pār neatbildētajiem zvaniem, kas būtiski uzlabos klientu pieredzi.

Turklāt jaunais tālruņa numurs ļaus nākotnē attīstīt papildus pakalpojumus piemēram, automātiskus atgādinājumus par rēķinu apmaksu vai paziņojumus par ūdenssaimniecības pārtraukumiem.

Papildus ērtībām klientiem, jaunā telefoncentrāle arī samazinās uzņēmuma izmaksas pakalpojumu sniedzējs izvēlēts konkursa kārtībā, nodrošinot izdevīgāku risinājumu.

Saistītas tēmas

Novadā